מערכת הרפואה קורסת, והד"ר אידלמן לא אוכל

צודק הד"ר אידלמן. מה עוד אפשר לעשות? הנשיא פרס, קרא לו לאכול, אבל איך הוא יכול לאכול, הוא הרי יודע מה בדיוק קורה. והתיאבון של כל אדם בריא, מסתלק אחרי שעתיים במיון.

דווקא בגלל שבימים אלה, אני נזקקת לשרותי הרפואה ורואה מה קורה בכל מקום – אני רוצה לומר: ד"ר אידלמן, שלא יפתו אותך. אתה חשוב מאד וגם הרופאים האחרים לאורך כל שדרת ההירארכיה הרפואית. בתי החולים נראים נורא, גם אלה שיש להם תקציבים, ובקרוב מאד, אם לא תגיע התרופה, חלק מהאנשים לא יגיע לבתי החולים הציבוריים ויפנה לאסותא ומקומות אחרים. ואלה שאין להם כסף, או ביטוח, אני מניחה שמצבם יהיה עגום ביותר. אולי לא יהיה.

גם אני עצמי, עומדת לעשות את המהלך הזה. כי מה לעשות. באופן מעשי, אין ברירה ואני ששומרת נפשי אני – לא יכולה לחכות שסגן השר יאפשר, שראש הממשלה ידבר. ואם אין אני לי מי לי? ואם לא עכשיו אימתי?

לכן הד"ר אידלמן: אני מחזיקה לך אצבעות, ומאחלת לך להצליח לעשות שינוי במצב. ומקווה שיהיה לך הכח לעמוד במשימה הקשה שנטלת על עצמך. חבל שאני לא יכולה להצטרף.  מזדהה מעומק ליבי.

להשאיר תגובה

