סופרת קדימה

עוד שבוע אהיה אחרי. אולי עוד תהיה אינפוזיה ביד, קרוב לוודאי שיכאב, ואולי יפתיעו אותי בתרופות מדגם חדש, שיעלים את הכאב.

ואחרי זה אהיה שוב בדרך לשיקום, ופעם נוספת אחלים, ואחזור לחיים רגילים, ממש כמו עוף החול.

אפסיד כמובן את העליה לתורה של הנכד שלי, אבל אראה אותו מחר, וכבר קניתי לו פינוקים, וכיפה לבנה רקומה בחוט כסף, כך שאהיה שם גם בהיעדרי. ובוודאות אחגוג איתו מאוחר יותר בחגיגה שמחה אך צנועה שתערך בהמשך.

כל יום שעובר מקרב אותי גם לנסיעה לחו"ל. השנה אלמד גשטלט בבודפסט, יחד עם עמיתי לצוות הקורס. אחרי פרישה ממושכת אני שמחה לחזור:

ונשארה לי תפילת הדרך:

ששביתת הרופאים תסתיים וכולם יחזרו למלא את משימותיהם החשובות, שהאחיות לא יחמירו את סכסוך העבודה, שיהיו יותר תקנים. שבית החולים יהיה מקום ריפוי ובריאות, שנח להתרווח בו לאחר כל המתח והכאב, שיהיה נקי, שיהיה לי נח. שתהיינה התרופות.

ואם כל זה יקרה, הגוף שלי יעשה את השאר והרוח גם.

כרגע: יום חמישי הקרוב: מרפאת בית חולים.

יום ראשון הקרוב: אשפוז.

יום שני הקרוב: ניתוח.

ואחר כך רק החלמה.

6 תגובות to “סופרת קדימה”

  1. נירה כרמון Says:

    רפואה שלמה
    נירה כרמון

  2. benziv Says:

    חן, חן.

  3. יאיר דקל Says:

    מאחל לך שתעברי את זה בקלות ותחזרי לבריאות.

  4. benziv Says:

    אמן

  5. יהודית Says:

    לא ידעתעתי שאת עומדמדת לפני ניתוח

  6. benziv Says:

    האמת – כמו הרבה דברים מפתיעים – גם אני לא ידעתי… אבל עמדתי לפני ואני אחרי… וצריך לקוות שלא אזדקק לעוד מהאמצעי הזה… בשל בריאות מושלמת…

להשאיר תגובה

