מסימני הלילה שלפני

יש סימנים. בחלומי חזרתי לבית הורי, בחול של קריית חיים, והוא היה שונה. חפרו לו מרתף גלוי, והוציאו הרבה מהאדמה שמסביבו. מעלית עמדה לרשות הדיירים שבאו לעלות או לרדת. החול היה לבן כמו שזכרתי אותו רק בימיו הראשונים של הבית. פה ושם היה שתול משהו ירוק, נמוך יותר משזכרתי את העצים שלנו.

בנוסף פגשתי את הרופא שלי שנתן לי משהו שנראה כמו משולש ליד, וזה יעזור לי לדבריו. המשולש היה אדום ועשוי מבד טוב. לא הצלחתי לאתר את המקום שבו שהינו.

נסעתי ממקום למקום, בתחבורה ציבורית. חיפשתי דרך. לעיתים הרגשתי שאני לא מתמצאת, לעיתים הרגשתי שאני יודעת.

חברות ותיקות פגשו אותי לארוחת צהרים במוסד חינוכי, ולמרות שכל אחת עסקה בשלה, הרגשתי שהן איתי. בהמשך, הציעו לי לפתוח תוכנית לימודים חדשה שעוסקת בהיערכות למקרים של אשפוז וחולי. הבטיחו לי גם שכשאחלים אגיע לחגיגה. פרצתי בבכי.

אחר כך השעון צלצל. יש לי משימות אחרונות. אני נפרדת מהמחשב למספר ימים. אשתדל שזה יהיה מעט ככל האפשר.

מאחלת  לעצמי רוגע – ככל שניתן, ורופאים שיכולים לקחת אותי תחת חסותם ולהוציא אותי שלמה ובריאה ומותקנת מחדש לעשות את עבודת היום יום.

 

9 תגובות to “מסימני הלילה שלפני”

  1. gnobal Says:

    בהצלחה… שיעבור בקלות

  2. benziv Says:

    תודה!!

  3. מרים Says:

    מחכה בכליון עינים לשמוע ממך ושחזרת as good as new
    מרים

  4. benziv Says:

    חזרתי. כואבת, נפוחה, אבל שוב בבית שלי… ומעכשיו המשימה היא רק להשתפר.

  5. סיון Says:

    טוב לשמוע. השתפרות מהירה:)

  6. hrv frnui Says:

    פותחת כל יום לראות אם יש בלוג חדש , לא רואה ודואגת…. היום חזרתי לראות תגובות בבלוג הקודם וגיליתי שחזרת כבר ב10 לחודש. החלמה מהירה
    נירה

  7. benziv Says:

    אז זהו. חזרתי אבל רק לשעות ספורות, ואחר כך הפלגתי לי שוב לבית החולים. קיבלתי את אותו החדר ואת אותה המיטה ושהיתי שם עד היום.
    סיבוכים…

    היום חזרתי שוב הביתה, ואני מקווה שתוך זמן קצר אתושש. בינתיים, סוחבת על עצמי את העייפות של הניתוח, של האנטיביוטיקה, של כל מה שהעולם הרפואי יכול להביא: לטוב ולרע, אבל בעיקר את זה שאולי בכל זאת – אני כבר אחרי הרוביקון הזה…

  8. יהודית Says:

    מקווה שאת כבר בסדר
    וכבר נפתרו הסיבוכים

  9. benziv Says:

    פוחדת להגיד, אבל נראה שנפתרו הסיבוכים. אני כבר יומיים בלי אנטיביוטיקה ובלי חום. רק חלשה מאד. מכאן ואילך – רק בזוית המראה!

להשאיר תגובה

