בדרך לפגישת עבודה ראשונה

הימים עוברים, הגוף עושה את שלו, התרופות עשו את שלהם, הרופאים כבר מזמן עברו לטפל בצרות אחרות.

ולכן, קמתי, התרחצתי, התרגשתי, התלבשתי, התכוננתי.

בעוד דקות,  אכנס למכונית, אנהג בפעם הראשונה לעיר הגדולה, אכנס לבית הקפה שבו מתקיימת הפגישה, ואפגש עם חברותי לועדת ידע ומידע באיפ"א. עבודה, אם כי עבודה בהתנדבות, שאותה אני ממשיכה לעשות.

יש כבר רעיונות, היה לי מתי לחשוב, וגם השיחות עם חברים וחברות, קידמה אותי לשם.

זהו.

חוזרת לחיי שגרה.

בשבוע הבא: פגישות עבודה בתשלום, פגישה ראשונה עם עורכת ספר הגשטלט שלי, בעוד קצת יותר משבועיים, יוצאת לבודפסט, ומצטרפת לצוות החברים שלי – שמלמד יעוץ ארגוני, בתוכנית הגשטלט הבינלאומית, באוקטובר מקבלת קבוצות חדשות של סטודנטים שבאו לקבל תואר שני באקדמיה, ובדצמבר אצא שוב לתורכיה (בתנאי שארדואן יאפשר…), לללמד בתוכנית גשטלט נוספת, שעוסקת באימון (Coaching).

השמש נעימה, לא חם מידי,  ואני חוזרת לחיים על כל מה שמשתמע מזה.

 

4 תגובות to “בדרך לפגישת עבודה ראשונה”

  1. גילי Says:

    הי !!!!!!
    ואו, לא התעדכנתי בבלוג שלך מזה זמן מה והצטערתי מאד לקרוא ולהבין את מה שעבר עליך בזמן האחרון,
    אני מקווה (ומבינה) שאת מרגישה יותר טוב, וחוזרת לאט לאט לשגרה ולעבודה,
    אני באמת מאחלת לך מכל הלב שלי המון בריאות וחוזק, מחלות הן תמיד תקופות קשות, שמבלבלות, מחלישות ומחזקות גם יחד !
    המון המון בריאות,
    ואני מקווה שאיכשהו ייצא לנו להיפגש
    גילי

  2. benziv Says:

    היי גילי!
    כן, עברתי רכבת הרים קטנה (וצריך לזכור שאני לא מחובבות הלונה פארקים והמפחידים למיניהם), ואני שוב גולשת על הגלים של החיים.

    היום פגישת סיכום (אני מקווה) במרפאה של בית החולים, בערב מסיבת בר מצווה לנכד שאת העליה לתורה שלו – הפסדתי, ומשבוע הבא – חזרה לשגרת חיים.

    עשיתי זאת.

    ואני בטוחה שנפגש.

  3. יהודית Says:

    חזרת לעצמך
    איזה יופי.

  4. benziv Says:

    כן, באפס ודאונס – אני על הציר שעולה… ברוך השם… ושישאר ככה…

להשאיר תגובה

