הלב הכחול – מוצר מקולקל ושרות אנטי לבבי

טוב, מזמן לא כתבתי בבלוג. מנסה להתרכז בכתיבת שני הספרים שלי ובעבודה של יום יום. יחד עם זה, אני לא מפסיקה גם את חיי היום יום, על החלק הצרכני שלהם ומנקודה זו אני כותבת היום.

ומעשה שהיה כך היה:

ב-28 לדצמבר, קניתי זוג נעליים בצבע בורדו ב"הלב הכחול", נתניה.

ב-30 לדצמבר כבר חזרתי איתם לחנות בגלל שהעקב התקלף והיה בו סדק, וכן הסתבר שלכל נעל יש גוון אחר, מה שבלט במיוחד באור היום.

הנעליים נלקחו לבדיקה. חזרתי לבדוק מה קורה ולא קרה כלום.

שבועיים אחר כך, אתמול, קיבלתי הודעה שאני יכולה לחזור ולקחת כל נעל שאני רוצה.

אבל, אויה, המבחר הצטמצם מאד (סוף עונה),  ובצבע המבוקש לא היו נעליים שמצאו חן בעיני ו/או היו מתאימות מבחינת גודל ונוחות.

בסופו של דבר החלטתי לבקש זיכוי.

חשבתי שאקנה בחנות אחרת של הרשת, או שאחכה (סנדלים – עדיין אין, אמרה לי המוכרת..).

וכאן נתקלתי בהפתעה: אנחנו לא נותנים זיכוי, אמרה המוכרת.

בינתיים בישראכארט אמרו שאין להם סמכות לבטל את העיסקה, ורק באמון הציבור – שמעו לי ואמרו: אם המוצר מקולקל – הם חייבים להחזיר כסף.

אז מה אם הם חייבים?

בינתיים אני נותנת להם צ'אנס להתאפס ולחזור אלי, אבל כיוון שלא נראה לי שיעשו כך – אני מבטיחה כאן חגיגית – לא אניח להם ליהנות מכספי ולא לתת את התמורה – שזה המצב כרגע.

 

אז זהו.

יש לי ציפיות שהפוסט הזה יעשה את דרכו אל ליבם של מנהלים – ב"הלב הכחול", ואולי בכל זאת יחליטו שם ששוה להם להחזיק לקוחות מרוצים ולא לייצר לקוחות ממורמרים…

 

 

 

 

33 תגובות to “הלב הכחול – מוצר מקולקל ושרות אנטי לבבי”

  1. יאיר דקל Says:

    לצרכן הישראלי אין כתובת לפנות אליה. האינטרנט הוא דרך להציג את המידע לציבור ואולי תגובה ציבורית תשכנע מוכרים ונותני שירותים להתייחס אחרת אלינו, הצרכנים.

  2. benziv Says:

    תודה, יאיר!
    הלוואי, הלוואי, הלוואי!

  3. aida Says:

    קודם כל שמחה שחזרת לכתוב .
    כל מי שיקרא את הרשומה שלך , כמוני , אני בטוחה שלא יבקר ב"הלב הכחול", נתניה, וזה רק אחד מהתוצאות של זלזול שלהם בלקוחות.
    תודה על האינפורמציה החשובה.

  4. benziv Says:

    אם הקריאה שלך ושלי הייתה מגיעה לאנשים רבים, ואם היינו מגיבים באי ביקור, כמוך וכמוני – החנות או הרשת הייתה חייבת להשתנות ולהתאים את עצמה.

    מודה לך על התמיכה.

    מבטיחה לחזור ולעדכן.

  5. יובל פרסלר Says:

    הי אתי,
    שמח לראות שחזרת, אפילו אם לזמן קצר.
    ההתמחות של החברה בה אני עובד היא שירות בהיבט התרבותי. מדהים אותי בכל פעם לשמוע ולראות מחדש מקרים מהסוג שנתקלת בו, מדהים עוד יותר עד כמה זה שכיח במדינתנו הקטנה. בימים הקרובים אני מפרסם כתבה שמספרת על השירות שחוייתי בטיול שלי בברומה- יש לנו מה ללמוד.

    (-:

  6. benziv Says:

    היי יובל!
    גם אני שמחה לפגוש אותך בבלוג…

    בדיוק פגשתי היום לסופרויז'ן מישהי שעומדת להעביר סדנת שרות…
    החיים מרתקים, לא?

    את מה שתכתוב אעביר לה…

    אנחנו שוחחנו על שרות ואהבה, שרות לעומת ניצול, ואלה הם רק חלק מהחיבורים שהעלנו.

  7. חנה Says:

    גם לי יש חוויה מאוד שלילית עם הלב הכחול. אין עם מי לדבר ואין להם שרות לקוחות רק מענה קולי. קניתי זוג נעליים בקנין הראל בירושלים שם הבחורה שעובדת שם יעל – מאוד לא נחמדה ולא משתדלת אפילו להיות. נעלתי פעם אחת והניטים בסגר של הנעל עפו להם. לקחתי חזרה וביקשתי שיסדרו, עד היום שבועיים לאחר שקניתי את הנעליים עוד לא סידרו. כל פעם יש תירוץ אחר.
    הרשת הזו פשוט לא מבינה מה זה שרות לקוחות ולא יודעת לטפל בבעיות.
    התאכזבתי קשות.

  8. benziv Says:

    הנה מה שאני מציעה:
    א. תשלחי להם פקס עם הטענות שלך.
    ב. תפני לאמון הציבור ותודיעי להם על הבעיה. הם יוציאו מייל ללב הכחול.
    תספרי לי אם הצליח?

    • עומרי Says:

      אתי שלום,
      הלב הכחול מובילים באיכות ושירות גם ביחס למדינות אירופה וארה"ב, הסטנדרטים הגבוהים של הלב הכחול מדברים בעד עצמם.
      במקרה שלך אתי היקרה לא הסתפקת בזיכוי שקיבלת לפנים משורת הדין אלא בחרת להכפיש ולהשמיץ ופרשנותך לחוק שגויה ומטעה בעליל וציטוט דברייך מגמתיים ואינם מדויקים עד כדי לכאורה לשון הרע.

      בברכה,
      עומרי.

      • גלית אלבז Says:

        שלום לכולם
        גם אני כן כן לא יוצאת דופן , הייתי אמורה לעבור ניתוח ולכן רכשתי סנדלים שישמשו אותי בבית החולים , לאחר כשבועיים הסנדלים נקרעו ברצועה עצמה והסוליה נפרדה, ??? הלכתי אל הסניף במתחם דוג' סנטר בנצרת עילית , המוכרת אומרת לי רק תיקון, אני מסבירה לה שאין מה לתקן ברצועה עצמה הרצועה קרועה, ולא החיבורים שלה , וכמו כן שעוד 5 נשים ממקום עבודתי רכשו בעקבותי את הסנדל וכנראה שכבר נראו כאלו תופעות אצל עוד אחת העובדות, אחרי כן היא אומרת לי מתי קנית אמרתי לה בסביבות שבועיים ואין לי קבלה אולם העיסקה נעשה בכרטיס אשראי ולכן אין בעיה להציג, מייד אחרי היא מראה לי מה כתוב על שלט מדיניות החברה שאין החלפות , אני כמדברת לקיר ואומרת לה אני לא רוצה להחליף למשהו אחר הנעל פגומה תחליפו אותה, היא מצביעה ואומרת לי אין החזרות סוף עונה, אני ממשיכה ואומרת לא רוצה להחזיר , רוצה את אותה נעל, ההיא לא מתייאשת ומוציאה לי מהקופה פתקית של עיסקה ומה כתוב בה? אין תיקונים על מוצרי סטנד???? רק רגע מתי אפשר לראות שאין תיקונים על מוצרי סטנד? רק אחרי הקניה? ועוד דבר מניין לי לדעת שהנעל שתלויה בחנות על הקיר ולא במתקן שנקרא סטנד היא לא באחריות? אמרתי אוקי אין לי עם מי לדבר אני אפנה לשירות לקוחות, פניתי וכאשר הם יואילו לחזור אלי אני אעדכן אתכם , אני מתכוונת לפנות לאמון הציבור ,ולכל מי שיוכל למנוע הישנות של מיקרים כאלה שהצרכן יוצא פראייר , חשבתי להוסיף כי בזמן הרכישה המוכרות מנומסות מחייכות ובזמן שבאתי להחליף כאילו הפכו עורן , אם המוצר מוצר סטנד, ואין אחריות, למה רק אחרי הוצאת החשבונית ניתן לדעת? אני מצטערת אבל אינני טיפוס ותרן ולא מתכוונת לוותר גם במקרה זה – תנו לי מה ששילמתי לא יותר מזה – בברכת שבת שלום

  9. benziv Says:

    עומרי היקר!
    למרות הטון שלך, אני עונה לך בכל הכבוד.
    את הזיכוי קיבלתי רק לאחר מאבק, ורק לאחר שגם פניתי לאמון הציבור, השארתי הודעות שלא החזירו שום מענה בתיבה קולית, התייצבתי אולי שלוש פעמים בחנות כשהובטח שתהיה תשובה וגם כתבתי בבלוג.

    השיחה שלנו הייתה מאוחרת יחסית, סיפרתי לך מה עשיתי עד כה, ורק אז הוזמנתי פעם נוספת אל החנות כדי לקבל זיכוי לאחר שנאמר לי באמון הציבור שזאת חובתכם.

    כיועצת ארגונית, אני מרשה לעצמי לתת לך עצה: תדאג לזה שבפעם הבאה כשלקוחה מחזירה אחרי כמה שעות נעל פגומה – תציע לה נעל אחרת ו/או זיכוי. ולא יזיק אם היא תקבל גם צ'ופר קטן בגלל האי נעימות והדלק ושיחות הטלפון והעצבנויות, למשל: ורד, או תלוש לקפה.

    חבל שאתה נלחם בי לשוא. מצידי אני מבטיחה של אכנס לחנות עוד זמן רב, ולכן לא תצטרך לטפל בי, וגם לא תזדקק להציע לי זיכוי.

    והעיקר: מאחלת לך הפקת לקחים מהירה, והרבה סיפוק בשרות מעולה ללקוחות שלך, ולך.

  10. חגית Says:

    גם לסניף "הלב הכחול"
    בגרנד קניון, חיפה אסור
    להיכנס.
    מן הסתם זו האסטרטגיה שלהם
    לעבוד על אנשים.
    להתעשר מהר ובקלות.
    אבל לא לעולם חוסן.
    הסנדלים שאני רכשתי
    התקלפו

  11. benziv Says:

    מאד ממליצה לך לפנות ל"אמון הציבור". הם עוזרים – מאד. ממליצה בחום. וגם ללב הכחול לא בא להסתבך איתם… לי הם עזרו החל במתן מידע וגמור במתן כתף.

  12. עדית Says:

    שלום רב לי בדיוק קרה אותו מקרה רכשתי נעליים לפני 3 שבועות הנעליים התרחבו לי באותו היום נגשתי לחנות לאחר שדיברתי עם עומרי משירות לקוחות הוא דיבר בצורה מגעילה ביותר ועוד בשיא החוצפה הציג עצמו כמנהל השירות , פניתי בפקס לניסים המנכל אך עד היום הוא לא חזר ,כל יום אני מתקשרת אך ללא הועיל!!!!
    מה שעומרי הציע לי זה להדביק מדבקות בכדי שהעקב לא יזוז?????
    לא יאומן !!!!
    פניתי למועצה לצרכנות זה בבדיקה ואני מתכוונת לפנות לביהמ"ש לתביעות קטנות.

  13. benziv Says:

    תפני גם לאמון הציבור. לי זה עזר ממש מיידית. טוב שאת לא מוותרת.

  14. גלית אלבז Says:

    אני מבקשת למי יש לתת לי מייל של החברה , פקס של החברה, וכן של אמון הציבור

    • saritamibar Says:

      היי אשמח לטלפון ואימייל של ההנהלה , גם של אמון הציבור. אני המומה שעכשיו ינואר 2017 ולפני חמישה ימים זה קרה לאמא שלי ! אני חייבת לעזור לה לקבל זיכוי כספי עבור נעליים שהסוליה התפרקה ביום השלישי לאחר רכישתם- לא הגיוני בכלל !! נעליים יקרות וממותגות כאילו הם נעליים מצויוניות כשהמוכרת והמנהל לא היו מוכנים באותו השבוע לתת זיכוי כספי ! הדיו עוד לא הייתבש … על הקבלה! זה היה בסניף באשקלון בתאריך 29.12.2016 בשעה11:00 בבוקר. וצילמנו את הנעל לפני ואחרי ! באותו שבוע !!! אין סוף לרמאות, שרלטנות ובעצם זו גנבה לאור היום !! לפי התגובות כאן—הם עושים זאת בצורה קבועה וזו המדיניות שלהם ! ממש נורא ! אני שרית והטלפון שלי 054-6809070

  15. benziv Says:

    להלן:
    אמון הציבור:
    https://www.emun.org/ptrust/wc.dll?ptgrv~tlunawc

    הלב הכחול:
    http://www.blueheart.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=46229

  16. לבנת Says:

    שלום,

    אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי.
    קניתי נעלים שנקרעו לאחר חודש וחצי של שימוש.
    להפתעתי שחזרתי לסניף במבשרת ציון נתקלתי בשירות מבזה
    ומשפיל מצידה של המוכרת יעל.
    השרות לקוחות שלהם מתנהל באמצעות מענה קולי.
    לקח לחברה לחזור אליי לאחר מספר ימים וגם זאת לאחר שיצרתי קשר פעם נוספת.
    עומרי שאחראיי על שירות הלקוחות לאחר שבוע וחצי שהנעלים הופקדו בסניף קיים איתי מספר שיחות וגם הבטיח לחזור עם עדכון לגבי הנעלים אך את זאת לא קייםץ
    אינני מבינה מהיכן הם שואבים את עזות המצח שלאחר שלקוח מתמודד עם מוצר פגום הם עוד מאלצים אותו לרדוף אחריהם.

    פניתי לאמון הצבור וכרגע אני מחכה לישועה.

    אני יודעת בוודאות שלא ארכוש יותר נעלים ברשת הלב הכחול וככל שיתאפשר לי אדאג שגם חבריי ומכריי ידירו רגליהם מחנויות הרשת.

    הלב הכחול- בכל צעד הלב אתך בזמן הקנייה( שאתה משלם את הכסף)
    אך לא בזמן שבו ישנה בעיה במוצר.

  17. benziv Says:

    אין ברירה, צריך שעוד אנשים ינהגו כמוך. מקווה שהפנייה לאמון הציבור תביא את התועלת והתרופה, ובכל מקרה – מי שנכנס לכאן, רואה: לא מציאה כזאת גדולה, הלב הכחול. הוא כבר האדים מזמן מרוב בושה, והחוויר מחרטה…

    בהצלחה!

  18. Shmidov Tessler Smadar Says:

    קניתי נעלי "אחיות" לפני שבוע. אתמול נעלתי פעם ראשונה, הנעל פגומה. אני תקווה שאקבל החזר כספי או החלפה, הפוסטים כאן לא משדרים טוב…

  19. benziv Says:

    הפוסטים אומרים שצריך להילחם. כדאי לפנות לאמון הציבור. העיקר – לא לוותר להם.

  20. קרן Says:

    שלום, לצערי גם לי קרה איתם מקרה מאכזב ביותר החודש.
    אחרי שבועיים בדיוק שקניתי אצלם מגף בסך 690 ש"ח, האבזם של הנעל נקרע. בגלל שזה ממש לא סביר שנוצר נזק בזמן כל כך קצר זה מעלה את השחד שהנעל היתה פגומה מלכתחילה וההגיון אומר שהחברה שיצרה את המוצר שצריכה לספוג את הנזק ולא אני. פניתי לסניף במבשרת ציון ששם קניתי את הנעל, המוכרת התנהגה מאוד לא יפה והתנערה מאיתנו על ההתחלה.
    עדין לא פניתי לשירות הלקוחות של החברה ו/או לאמון הציבור אך אני עומדת לפנות .
    יחס שכזה משאיר רושם רע מאוד על החברה שמתגאה במוצרים לעילא ולעילא.
    קרן

  21. benziv Says:

    את צודקת! אסור לך לדחות את הפניה, על כן – פני בהקדם!
    בהצלחה.

  22. יאיר דקל Says:

    קראתי מחדש את הפוסט ואת כל התגובות בעקבותיו.
    אני מודע לזלזול בצרכנים, אבל סיפור כל כך גרוע – לא זכור לי. הלב הכחול אולי כחולים, אבל לב אין שם.

  23. benziv Says:

    אתה ממש צודק. אולי עמרי יכתוב שוב משהו. נראה מה יכתוב הפעם כתגובה.

  24. Elena Says:

    ב19.10.2014 קניתי בחנות הלב הכחול באשדוד נעלי קיץ/מעבר
    בבית הרגשתי שהן מסריחות בריח סינטטי מגעיל,חזק ובלתי נסבל .
    הסירחון מילא את כל הדירה מיד כשפתחתי קופסה.
    תוך 10 ימים סבלתי מהסירחון – קיוויתי שהוא יעבור אבל הוא נשאר באותה רמה. הבנתי שהוא לא יעלם לעולם.
    ניסיתי להחזיר את הנעליים לחנות ב31.10 שזה פחות משבועיים,
    באריזה מקורית, ללא שימוש.
    אבל בחנות סרבו לי בנימוק שבמבצע אין החזרות והחלפות.
    התקשרתי לשירות לקוחות 03-6702494 – אין עם מי לדבר:
    מרכזיה מבטיחה לחזור. אני מחכה כבר כמה שעות.אין לי תקווה להיעזר.
    הסירחון הוא הפגם של ייצור ואני לא מבינה למה עלי לשלם אותו.
    מסר לכולם: לפני שתשלם תריח!!! לפעמים לב כחול מסריח!!! !!!

  25. איריס Says:

    פרסמתי פוסט בשבוע האחרון בדף הפייסבוק של חברת "הלב הכחול נעלי נוחות", הפוסט קשור בהתנערות החברה מאחריות וביחס משפיל שקיבלתי עם אמי בסניף. החברה בכל יום מחקה את הפוסט ואני חזרתי לפרסמו. החברה אינה מפרסמת בשום מקום טלפון של שרות לקוחות או מייל, כנראה יש סיבה. וזו לשון התלונה: אמי ואני רכשנו נעליים בסניף הלב הכחול בגן העיר תל אביב ב27.7 השנה (2015). אמי הלכה עם הנעליים שרכשה ב"לב הכחול" ב279 ₪ פחות מחודש ואחת הסוליות הפנימיות התעוותה והיתוסף לה קיפול פנימי כך שלא ניתן ללכת יותר עם הנעל. היינו ב16.9.15 בחנות וביקשנו להחליף או לתקן (לממש את האחריות), והמוכרת – שרה – סירבה בתוקף, ולא די בכך – היא גם העליבה את אמא שלי וזרקה טענות מטענות שונות: "חרשת על הנעליים האלה, תראה איך הן שחורות" (אמי הלכה איתן פחות מחודש ורק לאירועים מיוחדים), אחר כך היא אמרה לאמי "תראי איך הרגליים שלך שחורות" (!!!), "תלכי לסנדלר שיתקן לך, מה את רוצה ממני???", "עם המשקל שלך ברור שהנעליים יהיו במצב כזה, מה את רוצה" (!!!), אחרי המשפט האחרון שהיה מגעיל במיוחד ואפילו מזעזע בחוסר הרגישות שלו, לקחנו את הנעליים בחזרה ויצאנו מושפלות. זו הפעם הראשונה שאנחנו קונות "בלב הכחול" נעליים וגם האחרונה. אגב, המוכרת שקנינו ממנה את הנעליים התעצלה להכניס אותנו כחברות מועדון אז היא רשמה את הקבלות שלנו על שם קונה אחרת ודלתה את פרטיה ממחשבי החברה. כן, קומבינות שכאלה. ביקשתי להחליף את הנעליים או לכל הפחות לתקן אותן, אבל לצערי אין עם מי לדבר. פניתי לחברה גם בדואר ושלחתי העתק לאמון הציבור.

  26. benziv Says:

    יפה ששלחת העתק לאמון הציבור. אני מציעה לך להגיע פייסבוק (לא של החברה) ולפרסם את העניין.

  27. אורית Says:

    ב16.10 רכשתי זוג נעלי נוחות דגם 901-21 בחנות הרשת בכפר סבא.
    לאחר פעם אחת שנעלתי את הנעליים התגלתה בעיה.
    ב- 1.11.17 חזרתי לחנות עם הנעל הפגומה. המוכרת ראתה את הבעיה ואמרה שהיא צריכה לשלוח אותה לחברה.
    ב- 9.11.17 עברתי ליד החנות ונכנסתי לבדוק אולי הנעל חזרה. להפתעתי הרבה הנעליים שלי עדיין לא נשלחו לחברה. לדברי המוכרת היא קיבלה הנחיה שעד שהם לא ממלאים ארגז לא לשלוח לחברה מוצרים פגומים . התפלאתי מאוד. מה יקרה אם הארגז יתמלא לאחר חודש?
    ביום א' בשעה 11:11 התקשרתי לחברה. ענתה לי מרכזנית מאוד לא סבלנית. שמעה את התלונה שלי, אמרה שתבדוק ותחזור אלי. ביקשתי גם שתעביר את מספר הטלפון שלי לשרות לקוחות כיוון שאני רוצה לקבל תשובה למדיניות התמוהה שלהם.
    כיוון שאף אחד לא חזר אלי התקשרתי שנית ביום ב' בבוקר. נאמר לי שהתלונה בטיפול ושרות לקוחות חוזרים תוך 48 שעות.
    גם לאחר 48 שעות אף אחד לא חזר אלי והמרכזנית הכועסת אמרה לי לא להיות קטנונית לגבי השעות.
    נכון לעכשיו שילמתי הרבה כסף עבור הנעל. הכסף אצלכם וגם הנעל. קניתי נעל כדי ללכת אתה ולא כדי שתשכב על המדף בחנות.

  28. benziv Says:

    אם קנית אותה בכרטיס אשראי יש אפשרות לבטל את הקניה. תבדקי.

  29. Carmit Rosenthal Says:

    שלום,
    קניתי לפני כחודש נעליים בחנות שבקניון אבנת בפתח תקוה. ביום שישי האחרון ביקשתי לנעול אותם והסתבר כי הרוכסן של נעל ימין מקולקל. ניסיתי לאתר את שירות הלקוחות של הלב הכחול וכמובן שלא הצלחתי. לכן אני כותבת פה. החנות , בינתיים נסגרה. לאחר קריאת התגובות פה נראה לי ש"אכלתי אותה"! שילמתי הרבה וקיבלתי מוצר מקולקל. ממש מאכזב ומכעיס.

  30. benziv Says:

    שום דבר לא אבוד. תפני לאיגודי צרכנות, שיעזרו לך, כולל אמון הציבור ואל תשכחי שיש תוכנית נפלאה עם סיוון כהן: הכל כלול.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: