פתאום זה היה אפשרי – המקרה של הלב הכחול

עמרי, נשמע איש צעיר, הוא מנהל שרות לקוחות של הלב הכחול.

לא, חוקית, לדעתו, לא מגיע לי לקבל זיכוי, אבל הוא אישר שאקבל לפנים משורת הדין, ואכן קיבלתי.

אמרתי לו שדיברתי עם אמון הציבור, ולדעתם – חוקית מגיע לי לקבל את הכסף חזרה, אם נמכר לי מוצר פגום, אבל לדעתו – לא. הם חברים טובים שלו, אמון הציבור, כך אמר לי, וגם הוא מאד מבקש שאתקשר ואגיד שאכן קיבלתי זיכוי ואוכל לבחור נעל אחרת מתאימה יותר (ויש לקוות שטובה יותר), באחת מחנויות הרשת בתוך שנה אחת.

אבל, זה לא היה פשוט. הוא ניסה לשכנע אותי, אבל אני יודעת שחוקית הוא מטעה , וזה לא נכון.

ובוודאי שגם במבחן השכל הישר הוא טועה טעות גסה. לא ייתכן שאם אני חוזרת אחרי שעה, עם נעל לא תקינה – לא אקבל החזר. והוא אמר ששעה אחת מספיקה שלא אקבל אותו. כמו שלא ייתכן שחולצה שאלבש, תפרם, ולא אוכל לקבל כסף.

במבחן השכל הישר – הלב הכחול הפסיד בכלל, והפסיד אותי.

עם מדיניות שרות כזו, אני בתור יועצת ארגונית, לא מאמינה שהרשת תשרוד, בוודאי שלא בתנאים של התעוררות המודעות  הצרכנית של היום.

התחלתי את הספירה לאחור.

8 תגובות to “פתאום זה היה אפשרי – המקרה של הלב הכחול”

  1. aida Says:

    מצטרפת בזעם לספירה לאחור .
    הגיעה הזמן שנותני השירות יתייחסו ללקוחות ביושר , בכבוד ושיהיו מעודכנים עם החוקים הנוגעים לתפקידם.
    בכל זאת ,טוב שהסוף יותר טוב ממה שהיה .כל הכבוד !
    שלא יחשבו בכולם פריירים ☺.

  2. benziv Says:

    אכן.

  3. יאיר דקל Says:

    אתי צדקת. שירות רע (ורמאות בכלל) היא מכת מדינה בארץ. כתבתי על כך ואני יכול רק להביע את כעסי. הצעת פתרון – אין לי.
    http://www.yairdk.wordpress.com

  4. עומרי Says:

    אתי שלום,
    הלב הכחול מובילים באיכות ושירות גם ביחס למדינות אירופה וארה"ב, הסטנדרטים הגבוהים של הלב הכחול מדברים בעד עצמם.
    במקרה שלך אתי היקרה לא הסתפקת בזיכוי שקיבלת לפנים משורת הדין אלא בחרת להכפיש ולהשמיץ ופרשנותך לחוק שגויה ומטעה בעליל וציטוט דברייך מגמתיים ואינם מדויקים עד כדי לכאורה לשון הרע.

    בברכה,
    עומרי.

  5. אילנה סיגל Says:

    שמעתי את מדיניות הרשת לפי 1. 2. 3.אלה לא נוהלים תקינים ודאי לא של רשת נעליים אייכותית ויקרה, רצוי שהנוהלים האלה יהיו רשומים ותלויים לעיני הצרכנים בכל חנויות הרשת שלכם.גם אני קיבלתי מוצר הדורש תקון ,אינני מתכוונת לוותר.

  6. benziv Says:

    אני בטוחה שבסופו של דבר, עם קצת עזרה של הצרכנים, נוכל לראות שיפור בשרות גם בארץ. שיהיה בהצלחה!

  7. יאיר דקל Says:

    עומרי,
    אתה טועה מאד. חבל.

  8. benziv Says:

    אני בטוחה שהוא יודע את זה. הציניות "עוזרת" לו להתעלם. אולי אפילו כואב לו. אולי אפילו יכתוב ספר שנקרא: איך רימינו את הלקוחות שלנו".

להשאיר תגובה

