להזדקן יפה…

אומרים לי כאן, בפורטוגל, וגם בארץ, שאני מודל להזדהות.

איזה מודל?

מודל של מי שמזדקנת יפה.

והדוברים רוצים להיות כמוני.

אתמול אמר לי חברי, ג'והן, שהוא גם כומר בגאנה, שאני יפה. לא יופי הוליוודי, הוא אמר. יופי אחר.

הבנתי.

אני אישה זקנה.

מזל שהפרתי את הכלל של עצמי ובאתי לעבוד עוד פעם אחת (בתוכנית הגשטלט שמכשירה יועצים ומנהלים)…

 

אני כבר יודעת: אני אישה זקנה.

 

2 תגובות to “להזדקן יפה…”

  1. aida Says:

    זה מה שאת מרגישה ,לא מה שאומרים ,ואני לא צריכה להגיד לך את זה …
    כמה צעירים לפי גיל ביולוגי ,מתנהגים כזקנים ,גם את זה את יודעת .
    סליחה שאני מגיבה למשהו מאוד אישי ,אבל זה קומם אותי

  2. benziv Says:

    אין מה להתקומם.
    מריאן רבינוביץ אחד, דיבר על כמה סוגי גיל: גיל כרונולוגי, גיל רגשי, גיל חברתי וכו'. אני מאד צעירה חברתית, קצת פחות מזה גופנית וזה בסדר גמור. ועם זה צריך לנצח.

להשאיר תגובה

