מאתיים אלף

כשמרשה פרידמן אמרה שיש נשים מוכות, מעל דוכן הכנסת, היו רבים שצחקו. נשים מוכות? כאן? או קי, הסכימו באי נחת – זה קורה רק אצל חלקינו הקטן והפרימיטיבי… כאן, אצל הרוב הגדול אין דבר כזה.

מאז עברו מים רבים.

היום אני מוצאת גם ברדיו, גם באינטרנט – שיש 200 אלף נשים מוכות בארץ.

איך לא אגיד – שאני מזועזעת?

ישראל של היום מרחיבה את הרשת של מקלטים לנשים מוכות, וזה כאין וכאפס לעומת מה שצריך.

אולי עיר של נשים? 

6 תגובות to “מאתיים אלף”

  1. sharonlanda Says:

    רעיון יצירתי, אך עיר של נשים תייצר כנראה עיר נשים מוכות שמתוכן יצמחו גם נשים מכות והמעגל ימשך רק קצת אחרת … את לא חושבת?

    אולי עין תחת עין

  2. sharonlanda Says:

    רואה עכשיו שאת ילדת יומולדת השבוע
    אז שפע ברכות והרבה כוח!

  3. אתי בן זיו Says:

    תודה על הברכות!

  4. aida Says:

    זה באמת מזעזע.
    ומה שכואב יותר שמי שרוצה לעזור ,ברוב המקרים מנוטרל מתוך שיקול של אינטרסים ,או הפחדה.
    עושה לי טוב ללב כל פיפס של אכפתיות .
    תודה שהעלית את הנושא הבוער הזה.

  5. benziv Says:

    אני תמיד מעורבת בזה. בילדותי, ממש ממול הבית שלי, חי זוג: גבר מכה, אישה מוכה. אני לא יכולה לשכוח את זה וגם את העובדה שמעט מאד אנשים היו מעורבים מספיק כדי למנוע. הם עברו דירה ואין לי מושג מה היה סוף הסיפור, אם כי מידי פעם – אני חושבת על סוף כמו בישוער ספרות בכיתה ה'.

  6. benziv Says:

    "בשיעור ספרות", כמובן ולא כמו שכתבתי.

להשאיר תגובה

