בכל אשמה חברתי תמי, שרצתה שאצטרף לווטסאפ. הוא לא היה חסר לי במיוחד לפני כן, ואני לא מרגישה שאני צריכה אותו עכשיו. אבל, ידעתי גם שצריך להשתדרג מתישהו ואם לא עכשיו אימתי.
וכך, ממש כשהשנה איימה להסתלק, פגשתי את סיוון מסניף נתניה והסכמתי להצעותיה : גם קניתי טלפון נייד מדגם נוט 3, וגם הסכמתי לוותר על שרותי נטויז'ן ובזק ולעבור אליהם. ידעתי שאני לא בשביל חתונות, אבל החלטתי להתחתן עם אורנג', לגמרי. אז התחתנו. חתמתי על טפסים. קיבלתי לידי את המכשיר. קניתי לו מלבושים אדומים ואף רכשתי דיבורית לרכב, אחרי שהמוכרת הבטיחה לי שבטוח שלרכב אני חייבת דיבורית, כיוון שמה שיש לי ברכב לא מתאים.
אז קניתי דיבורית בעוד שלוש מאות שקל.
וכאן מתפצל הסיפור:
הפיצול הראשון:
למחרת הגיע טכנאי. הוא החליף ראוטר, עשה מה שעשה ויצא לדרכו. וראה זה פלא, המחשב גילה התנגדות והתנתק בכל כחצי שעה. חייגתי יומיים אחר כך, משחשבתי שחבלי הלידה עברו, ב-3.1.14, וביקשתי שטכנאי יגיע. אתם באתם? לא. גם הוא לא. מה שכן – ניהלתי איתו שיחות מקסימות ואוטומטיות שניתנו לו כנראה בסדנאות שרות טובות – ותו לא. בכל אופן הוא שמח מאד לשרת אותי והבטיח לבוא. חיכינו לו בבית והוא לא בא. וכך עברו הימים.
הפיצול השני:
ניסנו להרכיב את הדיבורית ברכב. כיוון שאני לא מעשנת – נדבק לו המצת למכונה והם היו לבשר אחד: אי אפשר היה להוציא מהרכב את המצת. התייאשנו. ובן זוגי היקר, אמר לי: תגשי למוסך. עברו עוד יומיים שלושה ופניתי למוסך. במוסך אמרו לי להפתעתי, רגע אחרי ששחררו את המצת מאחיזת המסגרת שלו, למה לך בכלל דיבורית?
התבוננתי בהם ואמרתי – שאין ברירה, הדגם חדש, ויש צורך בדיבורית תואמת. גיחך המוסכניק ואמר: אני שולח לך את אחד הבחורים, הוא יסדר לך. ואכן סידר. בתוך עשר דקות פעל הבלוטוס גם לטובת המכשיר החדש שזה עתה נקנה.
חזרתי לסניף אורנג' ואמרתי: תראו, לא צריך את הדיבורית. באותו היום כבר עברו 18 יום מהיום שקניתי את הדיבורית והם אמרו שאחרתי בארבעה ימים – אי אפשר להחליף. כתבתי מכתב כועס. חזרתי ומסרתי להם מכתב והם בקושי רצו לקחת, אבל חזרו בהם, לקחו את המכתב וחזרו ואמרו שאי אפשר. החוק מחייב רק 14 יום. ומה עם הטכנאי שלא בא? גם אותו החוק מחייב, לא? אמרו – הטכנאי במחלקה אחרת.
ניסיון לאחד פיצולים:
הייתי מעוצבנת. חזרתי וצלצלתי והובטח לי שעם הדיבורית אין להם מה לעשות, אבל יטפלו בעניין הטכנאי.
לא אלאה אתכם. היום, 20 יום אחרי הטכנאי הראשון ושבעה ימים אחרי שהטכנאי השני לא בא, הגיע הטכנאי השלישי, החליף את הראוטר ואמר שעכשיו יהיה בסדר. שאם המחשב יפול שוב והנורית (של ה-DSL ) לא תהיה יציבה או דלוקה – צריך לפנות לבזק.
אתם בוודאי מבינים את סוף הסיפור:
כחצי שעה אחרי שהטכנאי יצא, נפל המחשב. הנורה דלקה יפה והפיצה אור כמו בחנוכה. חזרתי אל אורנג', והם רצו לחסוך לי זמן והבטיחו לחזור מיד כשיגיע תורי. משחזרו אמרו לי שהמחשב שלהם נפל והם לא יכולים לתת לי שרות עכשיו. בינתיים עברו שלוש וחצי שעות מאז התחלתי לחכות לטכנאי – ולאורנג' עוד לא עלה המחשב.
מה הייתם עושים במקומי?
ללא קשר – אני מחכה גם לטכנאי של פזגז. יש ריח של גז במרפסת השרות והוא אמור להגיע עד שעה ארבע. בעוד שמונה-עשרה דקות תהיה השעה ארבע. עכשיו אני מחכה לאורנג' ולפזגז. אם תרצו שאעשה בייביסיטר למישהו נוסף – רק תגידו…
אבל רגע… הטכנאי של פזגז הודיע שהוא בדרך אלי ולכן לא אוכל לקבל אף הצעה נוספת לבייביסיטינג.
המשך – אולי יבוא.
ינואר 23, 2014 ב- 11:02 am |
שלום אתי, כל כך רציתי לצעוק "לא" כשהחלפת את כל התקשורת בבית וברכב דבר שמתכון לבלאגן. סיפורים נוראים ומעצבנים את מספרת. אפשר להתייחס להרבה מרכיבים אך בגדול רוב החברות הגדולות לא שמות קצוץ על האזרח הבודד למרות כל היועצים, הסדנאות, ההדרכות, המנהלים והחוקים. אני מייצג את הישוב שלי מול חלק מהספקים הגדולים ולמרות שאני כביכול בעמדת כוח עדיין כל פנייה זה כמו להיכנס לטיפול שיניים ארוך. לבי איתך.
ינואר 23, 2014 ב- 3:00 pm |
אולי אנחנו צריכים לחשוב מה ניתן לעשות. בינתיים, אני פעילה חלקית… עושה ככל יכולתי וזמני הפנוי. אחרי ביקור שני של הטכנאי והחלפת ראוטר, המחשב בבית עובד, אבל הרבה פחות כשהוא מטייל איתי בחוץ. לעומת זאת שוב נותקתי מהמדפסת והפקס. אשני שרות (של HP ) סדרו את זה, ואני מרוצה מהשרות שלהם. ממליצה עליהם לגבי מכשירים כמו טלפון, פקס וכו'. מאד. עם אורנג' הרומן נמשך וייתכן שלא תהיה לי ברירה אלא לעזוב אותם. יש לך המלצות?
ינואר 23, 2014 ב- 3:16 pm |
אני מעדיף לא להעביר את הכל לספק אחד. מה לעשות, חברות הסלולר אינם מתמחים בקווים נייחים. וחברות האינטנט לא מתמחים בטלפון בבית. לעיתים הדילים בדמות "טריפלים" לאו דווקא מספקים שום הנחה או שהם כוללים שרותים שאת לא זקוקה להם.
ינואר 23, 2014 ב- 3:24 pm |
מה אגיד ומה אדבר? אתה צודק. כנראה – מאד צודק. אראה מה לעשות…
מרץ 15, 2014 ב- 4:49 pm |
אם אתך מתנהגים ככה ,אז אני צריכה לשתוק.
מה הייית עושה אם רופא המומחה של כללית (שאליו הגעת פעם ראשונה ), עצבני ,פוגע במטופל ,לא מקשיב לו וגם לא נותן את הטיפול הנכון וגם כותב סיבת הפנייה אליו באופן שיקרי לגמרי ?
ובנוסף לכל ,סיכום הביקור :אין ממצא :)(אם לא היה עצוב ,היה מצחיק )
שלושה חודשים אי אפשר להחליפו ומצב הבריאותי של המטופל , הולך ומתדרר.
בקשר לרשומה שלך אתי ,שמעתי דברים טובים על "ניו פון".
בהצלחה !
אני מאמינה בך .
מרץ 22, 2014 ב- 2:54 pm |
אופס :ניו פון ->יופון
http://www.youphone.co.il/?gclid=CN7E1b6ypr0CFafnwgodxrcAdw
מרץ 23, 2014 ב- 3:22 pm |
אתי, שאלת "מה אתם הייתם עושים?" – על פחות מזה, עזבתי את אורנג'. סידרו אותי ואני לא אוהב את זה.
בעקבות רפורמת כחלון (השר היחיד שפעל למען הצרכנים) יש מבחר של חברות סלולריות ואני מאד מרוצה היום.
אשר לקניית טלפון בחברה סלולרית – שגית. הטלפונים הרבה יותר זולים בחנויות הפרטיות ויש להניח שהם פחות מרמים. הנסיון שלי בחנויות פרטיות (שתיים…) מצויין. הוא יודע שאחזור אליו ונותן שירות טוב. אין לו מוקדנים מתוסכלים.
מרץ 23, 2014 ב- 9:05 pm |
מקווה לזכור את הנ"ל כשאקנה טלפון חדש, כנראה בעוד כעשר שנים… בכל אופן – אולי אבדוק קודם. קצת יותר.