אוטופיה, בין עמק חפר לגלעד שליט

א.

אחרי שכבר ראיתי פעמים רבות את היופי של פארק אוטופיה (www.utopiapark.co.il), באינטרנט, החלטתי שהיום יום יפה מספיק כדי לבקר בו. אספתי שניים מנכדי (אחד היה בתחרות שחייה, שלושה בדרום הארץ), ויצאתי איתם לפארק.

נהנינו מהיופי של הסחלבים, מהנכונות הגדולה להשקיע במשפחות המגיעות, החל מהספסלים הרבים הפזורים בכל פינה, וכלה בערסלים הקשורים בין העצים. באמצעים פשוטים מאד, הקימו גן לפרפרים, מקום לבעלי חיים שונים ומגוונים. שלי התאהבו בתוכים שמקבלים הזדמנות לעמוד על כתפי וזרועות המבקרים. המים, הברווזים, הכל היה לטובתינו. יצאנו כשבידינו עציץ של צמח טורף אחד בתוך חממית. הצמח עוד לא קיבל את השם הסופי שלו, אבל הילדים החליטו שיביאו אותו לביה"ס ולגן כדי להראות לחבריהם. בינתיים קראו לו פעם צמחי, ופעם אחרת טורפי.

ב.

משחזרתי הביתה, שמעתי שוב את שמו של גלעד שליט, וחשבתי על המשפחה באוהל, די מוזנחת שם, ממש כמו גלעד.

החלק שלי קטן מאד. פה ושם חתמתי על עצומה. בחיפה הצטרפתי לצועדים. זהו.

אני שואלת את עצמי אם לא הגיע הזמן לעשות יותר, משיבה בחיוב. אני רוצה לעשות. עוד לא ברור לי איך.

מקווה שחזרתו של גלעד שליט לא הפכה לאוטופיה.

להשאיר תגובה

