מתגרש וכועס? רוצה להעניש? בוחר בילדים

זאת לא הפעם הראשונה שגבר שמתגרש מאשתו בוחר ברצח הילדים כאמצעי ענישה. אז מה אם הם גם שלו?

והסיכוי שלה גם להבין וגם לעצור – קלוש, עד אחרי המעשה.

4 תגובות to “מתגרש וכועס? רוצה להעניש? בוחר בילדים”

  1. efyska Says:

    מה דעתך אתי, יש הסלמה ברמת האלימות נגד נשים, או שאנחנו פשוט מודעות יותר?

  2. benziv Says:

    אני חושבת שגם וגם.
    לא זוכרת מצב שבו ילדים נרצחו על ידי אביהם, בתור עונש לנשים, בכמות כזו.
    וישראל הייתה מאז ומתמיד חברת מהגרים.

    התשובה היותר מדויקת יכולה כנראה להינתן על ידי סטטיסטיקאים וקרימינולוגים. ולא פחות מזה על ידי חכמי וחכמות המגדר.

  3. יהודית Says:

    צורת הענישה הזו – מזעזעת..
    מי חשוב ככה הוא פשוט איש מעוות בראשו

    ומה דעתך על זה שההורים שלו (הוא אומץ על ידם בגיל חמש) בחרו לא להיות יורת ההורים שלו?

  4. benziv Says:

    לגבי ההורים, אני מבולבלת:

    מצד אחד אני מבינה אותם ומרגישה כמוהם, ויש גבולות וכו'.

    מצד שני נדמה לי שאף הורה לא יכול לבחור שהוא סיים להיות הורה.

    כל העניין מזעזע אותי!

כתיבת תגובה